9.6.13

La Villette Enchantée

 Shoes: André / Bag: La Petite Maroquinerie / Sunnies: Ray Ban

Bonjour !
Yesterday I told you that my boyfriend and I went to La Villette Enchantée to enjoy the beautiful weather. This place is so nice and cosy it's like a little garden in Paris and it's perfect for relaxing. We had for lunch a Caesar salad and a little rosé, so simple but so good ! Then we went for a walk along the canal de l'Ourcq. My outfit for this relaxing saturday is pretty simple. Dark blue dress that I bought a long time ago, my black sandals from André, few rings and my favourite belt offered by my mum for Christmas. Do you like this outfit ?

Bonjour!
Dans le post d'hier, je vous ai dit que mon copain et moi étions à La Villette Enchantée pour profiter du soleil. Cet endroit est super chouette et cosy. Un réel petit jardin à Paris parfait pour se relaxer après une semaine de travail. Nous avons déjeuné au soleil une salade César accompagnée d'un petit rosé, tellement simple mais tellement bon ! Pour finir, nous avons fait une ballade le long du Canal de l'Ourcq. Ma tenue pour cette journée tranquille est plutôt simple: une robe bleu foncé que j'ai acheté il y a quelques temps, mes sandales noires de chez André, quelques bagues et ma ceinture préférée que ma mère m'a offerte pour Noël. Vous aimez cette tenue ?

Bisous & Happy Sunday :-)

No comments:

Post a Comment