30.6.13

Brother & Sister


Tee: Cos / Skirt: Monki / Sandals: old one from France Arno / Sunnies: Ray-Ban

Today I spent my day in Paris with my little brother (but very tall as you can see on the picture). He lives in Montreal for his studies and he just came back to Paris for holidays. It was so great to see him during this beautiful day. We had lunch with my boyfriend and my grandparents on a cute little terrace at L'Ebouillanté (rue des Barres). You definitely have to go there for a good simple lunch in a quiet place in the middle of Paris. Tomorrow it's already time to go back to work but in 11 days I'm off to Greece with my boyfriend !! I'm addicted to greek islands, this year will be the 10th time I'll be there ! Crazy ? Nooo, "just" in love with that place ;-)

PS: Have you seen my new tee from Cos ? I bought it yesterday on sale and I love it !!!

Aujourd'hui, j'ai passé une très belle journée avec mon petit frère (qui est malgré tout très grand comme vous pouvez le voir sur la photo). Depuis 1 an il habite à Montréal pour ses études et il vient juste de rentrer pour les vacances. C'était trop chouette de le revoir et pour profiter de cette belle journée nous avons déjeuné avec mon copain et mes grand-parents à l'Ebouillanté (rue des Barres). Si vous cherchez un havre de paix en plein coeur de Paris c'est à cet endroit que vous le trouverez. Demain, une nouvelle semaine de travail commence mais dans 11 jours, je serai sur mon île paradisiaque avec mon copain !! Cette année, nous fêtons notre dixième visite sur les îles grecques ! Dingue ? Non, simplement amoureux de cet endroit magique !

PS: Vous avez vu mon nouveau T-shirt de chez Cos ? Je l'ai acheté hier en solde et je l'adore !!

Bisous xxx

No comments:

Post a Comment