3.5.13

Wanted - Summer dresses

1. Love HERE 2. Asos HERE 3. Selected HERE 4. Vila HERE

Hello guys !!
Sorry I haven't posted for a while, I was away for work. But I'm back and just want to show you my favourite dresses at Asos. Spring has arrived and in about 2 months I'll be on a greek island with my boyfriend, I CAN'T WAIT ! These 4 dresses are perfect for a summer in Paris and Greece ! I'm thinking of buying the khaki dress, I love the black detail at the waist and the colour is perfect for a tanned skin !

Hello guys !
Excusez-moi pour ma longue absence sur le blog. J'étais sur les routes de France pour un évènement professionnel. Après quelques jours de repos, j'ai eu le temps de sélectionner mes robes favorites chez Asos et les voici ! Le printemps est arrivé et dans deux mois je serais sur une île grecque avec mon boyfriend, J'AI HATE ! Ces 4 robes sont parfaites pour un été parisien et grec ! Je pense que je vais craquer pour la robe kaki. J'adore le détail noir à la taille, la couleur ira parfaitement avec mon bronzage !

Pauline ;-)

No comments:

Post a Comment